jagvetinte

har en tand som inte kommit ut, som sitter konstigt inne i munnen på mig, haha, ganska precis där mjölktanden som den ska ersätta sitter, problemet är att den inte kommer flytta sig dit automatiskt eftersom den hamnat snett. för att det nu ska fungera så behövs det en tandställning. ena dagen tänker jag , jaja visst så farligt kan det inte vara, andra dagar så mår jag så dåligt över det att jag börjar gråta. jag vill egentligen verkligen inte, men det behövs, mår redan nu jävligt dåligt ibland över mig själv och mitt utseende, to keep it real, jag vill inte må sämre, fast ibland tänker man vad gör några extra tårar framför spegeln ? ja hej nu kommer gråten i halsen igen. jag vet inte vad jag ska göra. vill bara att dom ska dra ut tandjäveln så det här inte behöver hända mig.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0